Daisypath Anniversary tickersDaisypath Friendship tickersDaisypath Friendship tickers

Iftar Saat Akhir...

Iftar kedua bersama En. Hubby diluar.. Kebetulan hari tu nak mencari baju raya dia yang tak jumpa-jumpa sampai da dekat nak raya ni.. Jenuh juga lah round satu sunway piramid tu.. Dapat la satu yang dia berkenan tapi malangnya bukan warna tema yang aku mahukan. Nak tak nak belikan jugalah sebab dah niat nak beri dia baju raya... Sebelum meneruskan sesi shopping time ni, kami berbuka di Popeye.. Set untuk berbuka menjadi pilihan. Banyak juga... Lepas terpandang Auntie Anne tiba-tiba nak makan pretzel stick choc tu... Wa, meriah rasanya berbuka kali ni... Lepas buka tu sambung la semula mencari baju. Akhirnya En. Hubby terpaksa akur dengan baju yang hendak belikan sebab dah letih nak mencari... Walaupun dia siap warning kat aku 'baju ni sekali je tau pakai'.. Aku mampu tersenyum je masa tu. Sebab aku tahu biasa kalau ke mana-mana aku yang akan kemas beg pakaian. Nah di situlah tugasku supaya dia nampak baju tu selalu... hi hi...



Kalau dah jenguk jangan lupa backlink okay
Thanks for reading ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogwalking View... Taraaa.. ♥