Daisypath Anniversary tickersDaisypath Friendship tickersDaisypath Friendship tickers

Qaseh Mia Qaisara

Hari ni aku ambil E.L sebab nak kena hantar atuk pergi check up... 20hb ni dia perlu buat operation mata.. Ganti kanta mata.. hu hu... Aku pula yang rasa seram... Otak ni terpikir-pikir macamana nak bedah mata.. Uih, tak dapat nak bayang...

Okay berbalik pada tajuk asal.. Tu nama anak buah aku.. Anak kepada akak En. Hubby la kiranya.. Geram dengan dak kecik ni.. Sabtu ni birthday dia yang ke 2.. Dah besar dah budak Mia... Cakap pun da macam2 pandai dah.. Pandai ajuk lagi cakap orang.. hi hi...

Aku ni geram dengan dia.. Tembam and comey gitu.. Tang pipi tu yang aku tak tahan... Mesti tangan ni gatal je nak cubit.. Nasib baik Mia tak kisah.. Kalau dia geram juga dia pun sama picit pipi dia.. hihi.. pipi dia ni kalau kena panas merah2.. Macam pakai blushing.. Lagi bertambah geram... Tau~


Tengok tu... Alahai manje nyer Mia kat Uncle & Untie...


Pipi die ada blushing... *wink** Geram~

Kalau dah jenguk jangan lupa backlink okay
Thanks for reading ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogwalking View... Taraaa.. ♥