Daisypath Anniversary tickersDaisypath Friendship tickersDaisypath Friendship tickers

Dinner at Umai D'Lake Cafe ♥♥

Memandangkan Mr. H kata nak balik umah ibu (my mertua) so I decided pagi tu tak perlu masak. Selalu sebelum pergi kerja aku masak dulu untuk Mr. H makan pada bila-bila masa yang beliau suke.. hi hi.. Maklum la kerja sendiri.. Then petang tu tibe-tibe Mr. H sms kata nak balik. Alamak!! Balik kena masak la.. hu hu.. Hati ni dah rasa tak best skit.. Sebab otak dah mula fikir nak masak apa...

Sampai je umah Mr. H terus tegur.. 'La, ingatkan baru nak ajak makan dekat luar..' Sebab masa tu dia nampak aku bawa bungkusan makanan. Actually tu keropok losong yang aku pesan dekat ofismate aku yang baru balik dari Terengganu. Aku terus jawab seperti faham akan maksudnya...'Eh, taklah. Mana bawa makanan. Ni keropok la..'

Yess... Mr. H kata tak perlu masak hari ni.. Makan luar hari ni... Lama tak berdating di luar.. hi hi... Hati pun seronok sebab tak perlu masak! Aku pun ajak Mr. H ke Umai Putrajaya.. Dekat je dengan umah kami...

Ingatkan nak belanja Mr. H makan dinner tu.. Tapi masa tunggu makanan sampai.. Aku menang main game so Mr. H yang bayar... Sempat main game tau nak tunggu makanan sampai.. Serve dia kat sini lambat sikit.. Mungkin sebab orang ramai.. Tapi makanan dia memang sedap!!


Menu for today:
Mangga Juice & Nasi goreng daging merah (Mr. H)
Sirap bandung & Beef Steak (me)


Kalau dah jenguk jangan lupa backlink okay
Thanks for reading ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogwalking View... Taraaa.. ♥